Canada on wheels! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Canada on wheels! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Canada on wheels!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 September 2006 | Nederland, Lelystad

Hallo allemaal,

Nou, het gaat weer bijna gebeuren hoor, we zijn weer bijna klaar voor vertrek. En dat heeft heel wat voeten (plus wielen en krukken) in aarde gehad voordat het zover was! ;-)

Zoals (bijna?) iedereen wel weet wordt het een ware trip der titanen... gewapend met rolstoel, krukken + mooie pen en schroeven in genezend gebroken been zullen we dit keer de landsgrenzen gaan overschrijden. Hopelijk zijn de detectiepoortjes tegen mijn "extra bagage" bestand! :-)

Het zal een wat andere vakantie worden dan we oorspronkelijk gepland hadden. Het echte hiking in de bergen gaat niet helemaal lukken maar naar het schijnt is Canada een land wat goed bedacht is op de minder valide medemens dus volgens mij gaan wij alsnog hele mooie plekken zien en daar zullen we zeker van gaan genieten. En dat alles op een heel rustig tempo (kunnen we alles lekker goed zien) want het lopen met 1 kruk (waar ik nu mee bezig ben) neemt nogal wat tijd in beslag.... :-) En anders zijn daar altijd nog mijn "wheels" en mijn duwer, Arno... Heeft ook wel wat, je in een karretje door Canada laten duwen.... :-)

Donderdag gaan we onderweg, gaan we gezellig twaalf uur vliegen.... pffff... Dat is het enige waar ik echt mega tegenop zie.

Zodra we aangekomen zijn en ik in de gelegenheid ben om een bericht te plaatsen zal ik jullie op de hoogte houden van onze belevenissen!

Tot later allemaal!

Liefs, Hellen

  • 12 September 2006 - 06:57

    Linda:

    Hoi Helsie,

    Leuk, leuk, leuk dat je weer een reisverslag bij gaat houden! Ik kan niet wachten op alle mooie verhalen :-)

    Alvast heel veel plezier gewenst en geniet van het rondgereden worden door Arno ;-)

    Groetjes,
    Linda

  • 12 September 2006 - 07:55

    Wijnand:

    Doe voorzichtig met je been en laat Arno maar schuiven.. haha..
    Ik ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt in Canada.

    Later,
    Wijnand.

  • 12 September 2006 - 20:06

    Cor:

    Gehandicapt of niet, ga d'r voor!!!!!!!!!!!!

  • 12 September 2006 - 20:48

    Barbara:

    Veel sterkte met je pootje, en heb een geweldige vakantie. Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Kunnen wij ook gaan (als we gepensioneerd zijn ;-)).

  • 16 September 2006 - 09:48

    Jeroen:

    Hallo Hellen en Arno,
    Vanuit Tibet wil ik jullie heel veel plezier toe wensen met jullie vakantie.....Tibet is Fantastisch, het mooiste land ter wereld, echt waar, je mensen zijn zo vriendelijk de natuur is machtig en het geluk van de Boeddha is mij zeker gegunt, het is een echt avontuur met veel onverwachtte situaties maar daarover in Oktober meer. Ik heb nog niks gelezen Hellen, kom ik ook niet aan toe hier. Ik zie jullie in Oktober. Have Fun Joenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 44847

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: