2e kans Vancouver Island en Whistler..... - Reisverslag uit Whistler, Canada van hellen - WaarBenJij.nu 2e kans Vancouver Island en Whistler..... - Reisverslag uit Whistler, Canada van hellen - WaarBenJij.nu

2e kans Vancouver Island en Whistler.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 September 2006 | Canada, Whistler

Hey luitjes!

Hier ben ik weer, vanuit Whistler vandaag! Het wintersportoord van Canada geloof ik... althans in de winter dan, tot op heden heb ik nog geen sneeuwvlok gezien. Althans, niet van dichtbij. Tijdens de schitterende rit die we vandaag hebben gemaakt vanaf Vancouver naar Whistler heb ik sneeuw op de bergtoppen zien liggen, dus dat belooft nog wat!

De titel van dit bericht zegt het overigens al... we hebben Vancouver Island gisteren een 2e kans gegeven. We stonden gisterochtend op en schitterend weer! Dus besloten we toch maar om nog een dagje langer te blijven om toch nog iets meer indrukken op te doen. En inderdaad, wat zien dingen er anders uit als de zon schijnt! We zijn eerst naar een dorpje geweest, Chemainus, lekker toeristisch maar wel hele mooie muurschilderingen hebben ze daar. Lekker rondgewandeld (zonder rolstoel, want mijn hemel, Arno had op de ferry een foto van me gemaakt in rolstoel, ik schrok me dood toen ik dat terugzag, ik ben ik staat om bijna gewoon weg te lopen nu... hahhaha :-) ) Dus ik doe aan extra veel beweging sindsdien....

Daarna zijn we nog stukje wezen rijden en zijn we bij een of ander park aangekomen, stukje met de auto ingereden en echt schitterend was het daar. Geweldig mooi bos. En een goed begaanbaar pad dus we hebben kunnen lopen tot aan de watervallen die daar waren. Ik heb mijn eerste "trail" in Canada dus alsnog gelopen.... okay, hij was 500 meter maar dat kan de pret niet drukken! :-)

Kortom, na dit alles gezien te hebben kan ik me nu voorstellen waarom sommige mensen Vancouver Island helemaal geweldig vinden.

Vandaag dus richting Whistler. Schitterende rit gehad met mooi weer nog steeds. Geen idee wat het verder gaat worden, zien we ook wel.

Raar dorp trouwens, Whistler, alleen maar hotels. Op zich wel leuk opgezet, in de winter ziet het er hier vast geweldig uit. Morgen gaan we beetje de omgeving verkennen hier. Dus de verdere belevenissen horen jullie later weer!

Oja, iedereen bedankt voor de reacties! Leuk om te lezen! :-)

Tot gauw allemaal!

Liefs, Hellen

  • 20 September 2006 - 05:49

    Linda:

    Hoi Helsie en Arno,

    Ik lig weer in een deuk bij het lezen van verslagje! Was het zo schokkend om jezelf in een rolstoel te zien :-) Goede motivator om je weer aan het lopen te krijgen :-) :-)

    Top dat jullie nog steeds mooi weer hebben en Vancouver Island 'herontdekt' hebben.

    Ook nog een trail gelopen, meid ik ben trots op je ook al is het 'maar' 500 meter!

    Geniet lekker met zijn tweetjes :-)

    Knuffels en een kus,
    Linda

  • 20 September 2006 - 08:58

    Cor:

    Dat klinkt weer leuk,
    ik ben bebieuwd naar de foto in de rolstoel, kan mij er iets bij voorstellen.
    vermaak jullie!!

  • 20 September 2006 - 18:57

    Mams:

    ben trots op je
    groetjes aan arno
    veel plezier
    mams

  • 20 September 2006 - 21:17

    Gerda:

    Hallo schatjes,

    Sorry, ff niks van mij laten horen en ik was nog wel van plan je te bellen voordat jullie gingen. Verkeken kans dus, maar gevolgd heb ik het wel. Ik ben blij dat je al weer "on your walking feet" bent, alhoewel het natuurliijk toch nog wel behelpen zal zijn.

    Leuk al die reisverslagen te lezen en ik hoop dat de verdere reis ook zo voortvarend zal verlopen (letterlijk ver lopen).

    Hier gaat alles voortvarend en ik kijk er naar uit om naar de andere sectie te gaan, nog 1,5 week en dan is het zo ver. Zal mij benieuwen.

    Jullie houden mij op de hoogte en ik jullie.

    Hellen, geef Meike een dikke kus van mij als je weer een verslag schrijft. Zullen wij haar eens opzoeken als je weer terug bent? Lijkt mij gezellig en heeft Meike ook weer een verzetje.

    Dikke kussen voor jou en Arno en geniet ze.

    Liefs Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 44800

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: