Weer thuis..... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Weer thuis..... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Weer thuis.....

Door: Webmaster

06 Oktober 2006 | Nederland, Lelystad

Hello allemaal!

Ik ben weer veilig thuis!

Na een vre-se-lijke vlucht, dat wel. Er kwam geen eind aan en we hadden nog vertraging ook omdat we om een of andere vage reden opeens een ander vliegtuig hadden die de trip naar Nederland niet kon maken zonder een tussenstop te maken om te tanken.... gggrrrrr....

Maargoed, ik heb het allemaal weer overleefd en kijk terug op een erg inspannende maar geweldige vakantie. Ik weet niet of ik mensen aan zou raden om zo een reis te gaan maken als je niet 100% toppie bent, maar ik heb er geen spijt van. Ben best trots dat ik het wel heb gedaan! :-)

Voor nu ga ik even lekker bijkomen, ik moet echt uitrusten van de vakantie... :-)... is weer eens iets anders toch? ;-) En daarna weer eens bedenken waar ik de volgende keer heen ga, als ik weer helemaal hersteld ben natuurlijk!

Aankomende week ben ik nog bij mijn moeder maar mijn been is inmiddels zodanig hersteld dat ik de week daarna lekker naar mijn eigen huis toega! :-) Dus dan weten jullie meteen dat ik vanaf die tijd weer thuis te bereiken ben.

Tot de volgende keer maar weer!

Liefs,

Hellen

• 07 Oktober 2006 - 17:54

Gerda:

Welkom thuis lieverds, tja het zit er weer op! Hoezo, waar je nu weer naar toe gaat???? Voorlopig eerst even langs je vrienden en bijkletsen, wat krijgen we nou! Wanneer?????

Liefs Gerda dikke kus!!!!!!