Over de laatste dagen..... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van hellen - WaarBenJij.nu Over de laatste dagen..... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van hellen - WaarBenJij.nu

Over de laatste dagen.....

Door: Webmaster

03 Oktober 2006 | Canada, Vancouver

Hey allemaal,

Hier mijn laatste bericht vanuit Canada! Eindelijk weer en computer bij de hand... De afgelopen dagen hebben we onverwachts toch weer veel moois gezien. Onverwachts omdat ik me bij de "onderkant" van Canada weinig voor kon stellen.

Eerst hebben we overigens erg genoten nog van ons verblijf in Revelstoke. We hebben een prachtige rit gemaakt en zijn er op veel plekken uitgeweest en hebben heerlijk in de vrije natuur gelopen. Het is echt ronduit geweldig weer hier nu. Het begon allemaal wat grijs en grauw maar het is nu absoluut Indian Summer! :-) We zijn in Revelstoke ook nog naar het Railway Museum geweest. Was echt heel leuk! Vroeger kon je nog eens in stijl reizen zeg! Kortom, heerlijk genoten van de rust in Revelstoke en toen weer door.

Vanuit Revelstoke zijn we naar Penticton gereden. Vond ik op zich niet zo bijzonder. Vrij vlak qua natuur maar als je van golf houdt en van wijn dan is dit het uitgesproken gebied om te verkennen. Wij zijn er maar 1 dag gebleven omdat het ons niet echt kon bekoren. En maar goed ook, want verderop waar we naar toe gingen was het weer geweldig mooi! We zijn via Hope en Harrison Hot Springs weer naar Vancouver gereden.

Hope is waar een van de Rambo films is opgenomen. Voor wie dat interessant vindt is dat best geinig natuurlijk. Het leek een beetje op Aguas Calientes in Peru. Het ligt in een dal en wordt opgeven door hoge, mooie, groene bergen. Ik kreeg er echt het Peru-gevoel bij in ieder geval! :-)

Harrison Hot Springs wilden we eigenlijk alleen maar even kijken maar we vonden het zo heerlijk daar dat we maar een nachtje zijn gebleven! Het is een kuuroord en er hangt zo een relaxte sfeer, heerlijk! Er was ook een wereldtournament van zandsculpturen. Was errug mooi om te zien! Lekker in het zonnetje over het strand geslenterd dus (ik heb nu alle ondergronden wel gehad met mijn krukken... :-) )

En toen vanmorgen op weg naar Vancouver. Vandaag de laatste volle dag gehad. Morgenavond vertrekken we weer naar huis. Maar eerst gaan we nog even lekker shoppen morgen! :-) We zijn vandaag trouwens ook nog naar het Vancouver Aquarium geweest, was echt heel leuk! Mooie Arctic Whales hebben ze daar zeg, helemaal sneeuwwit!

Ben best wel beetje weemoedig weer dat het er weer op zit. Alhoewel het best vermoeiend was allemaal en ik voor het eerst blij ben om weer lekker uit te kunnen rusten thuis. Klinkt nogal gek he, na een vakantie? :-)

Kortom, dit was Canada voor deze keer. We gaan weer eens bedenken waar de volgende vakantie heen zal gaan.... ;-)

Tot later allemaal!

Liefs en knuffels,

Hellen

• 04 Oktober 2006 - 06:17

Linda:

Hoi Helsie en Arno,

Wat vliegt de tijd toch voorbij hé!

Maar als ik zo al je reisverslagen heb gelezen hebben jullie samen ontzettend genoten!

Veel plezier met shoppen :-)

Veilige terugreis en we moeten snel wat afspreken als je de foto's hebt!!

Knuffels,
    Linda

• 04 Oktober 2006 - 09:43

Joenie:

Hello, jezus is jullie vakantie alweer om, wat gaat het heen met de tijd niet normaal........het lijkt wel of de dag tegenwoordig maar 20uur telt ipv 24uur.....Hellen ik kan me helemaal voorstelle dat het een pittige vakantie is geweest....voor jullie beide denk ikke zo......Hey kom eerst lekker thuis dan spreken we binnenkort iets af en samen een gehele dag onze reisavonturen op elkaar af te stemmen, heb ikke nu al zin in.
    Greetz
    Joenie