Home, sweet home... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Home, sweet home... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Home, sweet home...

Door: Webmaster

05 Juni 2006 | Nederland, Nunspeet

Hello allemaal!

We zijn weer veilig thuis! Gistermiddag weer op Nederlandse bodem aangekomen en even lekker bijgekomen.

Nu lekker nagenieten met de foto's en alle boekjes en kaarten en dingetjes die we gekocht hebben. Ik ben altijd best wel nieuwsgierig naar Schotland geweest maar ik had niet verwacht dat ik het er ZOOOOO geweldig zou vinden. Maar echt, ik kan het jullie allemaal aanraden. Het is echt een grandioos land! Waar je ook van houdt, er is voor ieder wat wils.

Barbara, ik ben stilletjes alweer jaloers dat jij en Henk en de kids bijna gaan.... ;-) En neehee, je moet tijdens een Keltisch huwelijk ook niet tegen de boom praten, maar tegen elkaar! :-)

Nou, tot zover het hoofdstuk Schotland. In september ben ik er weer! (In de tussentijd ben ik er ook, alleen niet hier op de site... :-) )

Ik hoop dat jullie mijn verhalen beetje leuk vonden (ookal waren ze soms wel errug lang....).

Tot gauw allemaal bij het foto's kijken!

Dikke knuffels,

Hellen

• 05 Juni 2006 - 19:17

Linda:

Hoi Helsie,

Fijn dat je weer veilig terug bent :-)

Wanneer kunnen wij de foto's bewonderen en jij mijn immer groeiende buik ;-)

Tot snel!

Linda

• 06 Juni 2006 - 07:58

Wijnand.:

Ik heb begrepen dat 't erg mooi is daar, mischien moet ik ook maar 's kijkje nemen op schotland. Verder vond ik de verhaaltjes niet te lang hoor 't is wel goed zo.. Ik hoor wel weer als je weer op reis gaat.

Groet, Wijnand