Scotland, here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Scotland, here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Scotland, here we come!

Door: Webmaster

23 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Hello all!

Het gaat morgen weer gebeuren! :-) Om half 1 vliegen we naar Edinburgh en dan gaan we 11 dagen lang het Schotse land doorkruizen! Op onze wish list van things to see staan onder andere Edinburgh (met het Edinburgh Castle), Rosslyn Chapel (jullie weten wel, uit de Da Vinci Code!), Stirling Castle, het gebied rond Loch Lomond (komen Arno zijn voorouders vandaan), de Ben Nevis, meer van Loch Ness natuurlijk, maarja, of we dit allemaal gaan zien in 11 dagen zullen we nog zien! Ook gaan we nog op zoek naar een hele oude, dikke, Keltische boom....

Zodra ik de gelegenheid heb zal ik weer berichtje plaatsen, laten we hopen dat ze in Schotland meer aan Internet doen dan in Frankrijk... :-)

Hoe dan ook, ik hou jullie op de hoogte van onze avonturen!

Liefs, Hellen

• 23 Mei 2006 - 21:19

Gerda:

Masselkonten, Sorry dat ik nog niet heb gereageerd op jouw eerdere mail. Te druk! Excuus, lieverd. We nemen gewoon jouw hele jaar in één keer door, als je terugkomt. Je hebt groot gelijk. Neem het ervan zolang het kan. Dit kan je mooi niet meer worden afgenomen. Wat je binnenhebt, heb je binnen.

Lieverds, heel veel plezier en ik zal jullie volgen.

Good luck!!!!

Liefs gerda

• 24 Mei 2006 - 06:25

Mams&leo:

heel veel plezier
    en mooi weer.
    een opdracht voor jullie,
    maak een foto van arno in schotse rok.
    doei mams&leo

• 24 Mei 2006 - 06:27

Wijnand.:

Veel wandel plezier daar op het schotse en maak maar veel foto's voor op je site. (ps. doe Nessie de groete van me!)

groetjes,

Wijnand.

• 24 Mei 2006 - 11:58

Carmen:

Hey Hell (& No!)
    Goede reis gehad? Hoop het van harte, want het weer zit niet echt mee!

Jullie hebben het geluk om de wereldberoemde 'CowParade Edinburgh' te kunnen bekijken! ("The largest public art event in the world is set to paint the town red, yellow, blue and all the colours under the sun as over 100 lifesize cows will take to grazing Edinburgh's streets from 15 May to 23 July 2006")

Ik Wens jullie alles goeds!

Dikke knufkus, Carmen

• 24 Mei 2006 - 15:26

Linda, Domenico, Nina En Ook Rocco :-):

En schijnt de zon nog steeds of plenst het daar nu ook ;-)

Heel veel plezier en ik hoop dat jullie genoeg tijd hebben om alles te zien wat op jullie wish-list staat!

Knuffels!!!!!!!

• 25 Mei 2006 - 11:33

Barbara:

Ook van deze kant, heel veel plezier, en geniet hoor, het is er zooooo mooi. Wij mogen lekker oohook (moeten alleen nog 2,5 maand wachten :-()
    Ben benieuwd naar verdere berichten en indrukken.

Groetjes van ons allen ;-)