Op naar Egypte! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Op naar Egypte! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Op naar Egypte!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2007 | Nederland, Lelystad

Hallo lieve allemaal!

Het is alweer een poos geleden dat ik mijn weblog hier heb mogen gebruiken maar nu is het dan weer zover! :-)

Morgen vertrekken Linda (mijn lieve zusje) en ik naar het land van de piramides, tempels, de Nijl, woestijn en nog veel meer zaken die we daar gaan ontdekken! Volgens de laatste berichten is het daar zeer aangenaam qua temperatuur... het is er nu 39 graden maar gelukkig wordt het wat koeler.... het wordt 32 graden... :-)

Zoals de meeste van jullie wel weten gaan we een rondreis maken dus we gaan vast heel veel zien. Ik hoop dat we regelmatig een computer tegenkomen zodat ik hier al onze belevenissen kan neerzetten.

Maargoed, eerst maar eens goed en wel onderweg gaan. Morgenmiddag om 14.20 uur vertrekt ons vliegtuig. Maar jullie horen zo snel mogelijk weer van mij. En zoals ik altijd zeg, reacties van jullie zijn welkom hoor! :-) Ook reacties voor Linda natuurlijk! We gebruiken dit weblog even samen nu.

Tot het volgende bericht!

Groetjes,

Hellen en Linda

  • 15 Oktober 2007 - 14:22

    Wijnand:

    Ik hoop dat je het er erg naar je zin hebt in egypte en dat je niet teveel last van de zon hebt..
    Groetjes, Wijnand

  • 15 Oktober 2007 - 15:19

    Gerda:

    Hai Schatje (oh oh oh, ik schaam mij dood, hebben we elkaar nog steeds niet gezien)en zie ik nu (meestal tot iemands schrik, maar nu GELUKKIG NIET) dat mevrouwtje alweer lekker aan het reizen slaat........G O E D Z O !!!!!!!!!!

    Zo ken ik je weer. Lieverd, heel veel plezier en Linda natuurlijk ook (en zoals met ALLLLLLLLL je reizen: ik blijf je op de hielen volgen!!!!!!!)

    heel veel plezier ben ontzettend benieuwd!!!!!!!!!!

    lekker zo'n gezichtssproeier kopen!!!!!

    dag lieverd(s)

  • 15 Oktober 2007 - 16:53

    Familie Servos:

    Hoi Hoi,

    Wij willen jullie een fijne vakantie en heel veel plezier toewensen.
    Groetjes
    Isabella, Frank en Jamie

  • 16 Oktober 2007 - 05:29

    Barbara:

    Joh, lekker zeg. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Enneh Hellen, we moeten weer even afspreken hoor als je terug bent, wordt wel weer eens tijd ;-).

    Veel plezier in elk geval samen.

    Groetjes, Barbara

  • 16 Oktober 2007 - 12:36

    Cor:

    Meiden,
    ga ervoor!!
    Geniet van deze ervaring.
    Heel veel liefs,
    papa

  • 16 Oktober 2007 - 19:08

    Jolanda:

    Hey dan,

    Op naar Egypte.... onwijs veel plezier en heel goed uitkijken daar met die aparte arabieren...hihihihi
    Stofkapje op als je de piramides in gaat; je weet maar nooit welke stofdeeltjes van de farao's je naar binnen krijgt hihihihihi

    Ik lees wel wat je allemaal beleeft.
    Geniet ervan,
    dikke kus Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 44733

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: