Over Machu Picchu en modderstromen..... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van hellen - WaarBenJij.nu Over Machu Picchu en modderstromen..... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van hellen - WaarBenJij.nu

Over Machu Picchu en modderstromen.....

Door: Webmaster

14 Oktober 2005 | Peru, Cuzco

Okay, ben ik weer even want er is wat paniek in Nederland geloof ik. Ja, er is hier een aardbeving geweest in het noorden, waar wij overigens niets van hebben meegekregen, en als gevolg daarvan modderstromen rondom Machu Picchu. Even voor alle duidelijkheid, met ons is alles okay, we zitten veilig in Cuzco. We zouden eigenlijk vandaag proberen de Inca trail te gaan lopen maar Bianca, onze reisleidster vindt het niet verantwoord om nu die kant op te gaan omdat het een chaos is. Het programma is dus helemaal omgegooid en we gaan als het goed is vandaag de Heilige Vallei doen. De rest blijft nog even onzeker. Maargoed, het moet natuurlijk wel veilig blijven en dus luisteren we braaf naar Bianca! En anders vermaken we ons hier in Cuzco ook goed!

Tot het volgende bericht!

Liefs, Hellen

• 14 Oktober 2005 - 13:52

Henk Nillesen:

Hellen,

Ik hoorde het vanmorgen op de radio, en dacht gelijk aan jullie, blij te horen dat alles in orde is...

groeten

• 14 Oktober 2005 - 13:56

Linda:

Hoi Helsie,

Ik las het op teletext en de schrik sloeg me gelijk om het hart. Nu wist ik wel dat jullie vandaag pas die kant op zouden gaan maar toch, je schrikt je eigen rot!

Be safe en luister naar Bianca!

Liefs,
    Linda

• 14 Oktober 2005 - 15:00

Leo En Eef:

hoi hellen
    ik hoor en lees altijd van
    alles en wist nu van niets
    ik ben blij dat alles goed is doe verzichtig