En toen waren we veilig aangekomen...... - Reisverslag uit Lima, Peru van hellen - WaarBenJij.nu En toen waren we veilig aangekomen...... - Reisverslag uit Lima, Peru van hellen - WaarBenJij.nu

En toen waren we veilig aangekomen......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2005 | Peru, Lima

En toen was het hier half 10 ´s avonds en konden we niet meer uit onze ogen kijken maar uiteraard toch meteen even berichtje sturen!

Het is nu al geweldig! Hebben een goeie vlucht gehad, nog even lekker in de tropische hitte op Bonaire gezeten, ach, het kon allemaal vandaag. Daarna nog vluchtje naar Lima met het laatste stuk FANTASTISCH mooie uitzichten! De Grand Canyon viel er bijna bij in het niet! Nu dus een heel raar gevoel en dat is maar gedeeltelijk de jetlag..... IK ZIT GEWOON IN PERU! Met Arno trouwens, voor diegenen die nog niet weten wie dat is, details volgen later maar deze naam zal wel vaker voorkomen dus dan zijn jullie gewaarschuwd! Zijn net ingecheckt en gelukkig hier in hotel internet. Errug handig. Busrit hiernaartoe was ook een avontuur.... verkeersregels, waar heb je die voor nodig? :-) Alles vliegt door elkaar en over elkaar. Geweldig! Ik wilde eens een andere wereld zien, nou, die heb ik nu gezien! En dit is nog maar het begin. Ben helemaal afgepeigerd nu maar vanaf morgen gaat het echt beginnen allemaal! Heb er zooooooo een zin in!

Kortom, ben veilig aangekomen (dit bericht had dus ook twee regels kunnen zijn, maarja, ben nu eenmaal niet zo kort van stof. Jullie horen later wel weer!

Liefs, Hellen

P.S. Berichtje voor Wietske: heb hier niets aan toe te voegen! :-) Pa.

  • 02 Oktober 2005 - 05:17

    Ron:

    Nah, aangezien ik altijd vroeg op ben om mijn tijdverdrijf te gaan beoefenen ben ik waarschijnlijk ook de eerste die hier iets neer kalkt. Leuk te weten dat je goed bent aangekomen en ik denk dat meerdere het een geruststellende gedachte vinden dat er ieder geval communicatie met dat land mogelijk is.

    Owjah........hoe de Hell(en) is Arno?..........hihihi, maak er een fijne tijd tijd van. Je weet waarschiojnlijk wat ik hier nu ga doen en het komt hier met bakken naar beneden op dit moment.................en ik sta aan de vooravond van een weekje Texel........hoe bedoel je verschil........maar goed, op mijn leeftijd is het al snel spannend!!

  • 02 Oktober 2005 - 06:58

    Linda:

    Hé zussie! Fijn dat je veilig aangekomen bent :-)
    Geniet ervan en blijf dicht bij Arno ;-)

  • 02 Oktober 2005 - 07:07

    Eef En Leo:

    we zijn blij dat je veilig aangekomen zijn en maak er wat mooi,s van.tot horens je moeder en leo.

  • 02 Oktober 2005 - 09:28

    Gerda:

    Heb je toch maar weer even voor elkaar. Ik ben heeeeel blij voor je. Ten eerste natuurlijk dat je daar toch redelijk weer opgeknapt aangekomen bent en ten tweede dat je een beschermengeltje bij je hebt. Arno, let je wel goed op haar. Dat zal wel moeten wil je het er leven afbrengen na terugkomst. Nee, grapje, beiden heel veel plezier!!!!!!!!!!

    Apart mailen!!!!!!!!!!!!!
    liefs gerda

  • 02 Oktober 2005 - 09:46

    Sacha Paanen:

    Hoi Hellen en Arno,

    Nou fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Even rustig bijkomen en dan natuurlijk naar de 4000 m!!!
    Heel veel plezier en tot mails.
    Groetjes Marius en Sacha

  • 02 Oktober 2005 - 14:00

    Wietske:

    goeiensmiddags...nou ja hier dan neem ik aan haha.
    Voorlopig is het allemaal goed gegaan en ik heb je smsje ontvangen pa dus het kan gewoon.
    Ik ben blij dat jullie internet hebben dan kan ik ook jou (arno alias mijn pa) vertellen hoe het hier gaat!!! Nou allebei een hele fijne vakantie. Dikke kus wietske

  • 02 Oktober 2005 - 14:16

    Servosjes:

    veel plezier daar.
    groetjes regen stad amsterdam

  • 03 Oktober 2005 - 11:26

    Cor:

    Who de fuck is Arno???
    Hai Hellie, fijn dat je goed bent aangekomen, geniet ervan.
    Al tijd om regels MFS uit te leggenn???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 44830

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: