Welkom op mijn weblog voor Peru! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Welkom op mijn weblog voor Peru! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn weblog voor Peru!

Door: Webmaster

06 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Welkom op mijn weblog! Hier zal ik tijdens mijn verblijf in Peru (ik vertrek 1 oktober! :-))zo vaak als mogelijk is een bericht achterlaten zodat jullie precies weten wat voor avonturen ik aan het beleven ben! Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden om mijn berichten te lezen! Ik denk dat ik in ieder geval veel plezier zal hebben met het schrijven ervan! :-) Uiteraard is dit berichtje, behalve het officiële welkom op mijn weblog, ook even een test, ik moet nog even achterkomen hoe alles werkt..... :-)

Groetjes, Hellen

• 06 September 2005 - 18:53

Linda:

Heej Helsie, wat gaaf!!!! Ik ga zeker je weblog in de gaten houden. Ik wens je nu alvast veel plezier!
    Dikke knuf Linnemannetje

• 06 September 2005 - 19:03

Moeder:

ben ik erg blij mee

• 06 September 2005 - 19:19

Sacha Paanen:

Meid, wat een prachtige site. Hoe krijg je hem zo groen en zo blauw.
    Nee, nu effe serieus. Heel erg leuk dat je dit zo doet. Kunnen we leuk op de hoogte blijven van je avonturen.
    Doei. Sacha

• 06 September 2005 - 19:40

Gerda:

Lieverd, wat geweldig heb je dit even voor elkaar gestoomd. Het ziet er prachtig uit en ik kijk uit naar al je spannende verhalen. Lieverd, ik hoop dat je een geweldige tijd zult beleven daar waardoor je alle oude shit vergeet en achter je laat. Je verdient beter en krijgen zul je het ook. Dat weet ik zeker. Deze reis gaat je positief veranderen. Ik reis met je mee.

Heel veel liefs en heel veel plezier en geluk. Dat verdien je gewoon.

Love you

• 06 September 2005 - 21:42

Ron:

Ik kan natuurlijk niet achter blijven, het gaat er dus daadwerkelijk van komen dat Hellen de reis gaat maken......ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat je een bijzonder leuke tijd hebt.......zal het zeker allemaal in de gaten houden. Je ziet, ik heb de spam dus niet weggesodemieterd.........ik reageer zelfs........moet een geruststellende gedachte zijn...dat zelfs de teddybeer nog aan je denkt...

groetjes
    Ron

• 07 September 2005 - 07:22

Barbara:

Hoi Hellen, leuk joh, wel een idee om het zo te doen. Ben benieuwd naar al je wel en (geen) wee op je 'wereld'reis.
    Zit hier te grinneken om Sas met haar hoe krijg jum zo groen en zo blauw :-)

See you soon, Barbara

• 07 September 2005 - 08:08

Nathalie:

he avonturier, ben benieuwd, doe vooral dingen die ik nooit zou doen succes ermee

• 07 September 2005 - 08:14

Je Favoriete Zwager:

Goede actie Hel,wat een leuke foto van you.

Ciao

• 07 September 2005 - 18:07

Kuip3791@planet.nl:

Ik volg je op de voet

• 07 September 2005 - 20:15

Trijnie:

Het gaat druk worden in de internetcafé's in Peru. Ik zie er naar uit.
    Ben blij dat ik je niet via internet hoef te volgen maar dat ik het zelf mee mag gaan beleven.
    Groetjes en in ieder geval tot 1 oktober. I'll be there :-)

• 09 September 2005 - 15:08

Jamie:

ziet er leuk uit tante hellen

• 13 September 2005 - 20:43

Hey Hellen!:

Leuk joh! zo'n weblog!! Zie je het al voor je? Wij met zn 3-en in een internetcafé en de rest de hort op! (NOT!! hahaha)

Nog maar nog (maar) 2 maandagen werken en dan...naar Peru! Yoehee!

Xie je 1 oktober!
    Greetz, Carmen

• 23 September 2005 - 11:15

Cor:

Klasse Hellen, ik zie uit naar het vervolg.

• 27 September 2005 - 11:45

Anja:

He, zieke kip,
    Zorg je er wel voor gezond op reis te gaan?
    Heel veel beterschap.

• 03 Oktober 2005 - 06:23

Ed:

Ik had dit mailtje bijna gedelete. Denk wie is Helen Waarberij nou weer. Maar ja we waren bij Nauta dus als ie vastloopt bellen we gewoon 123 hahaah. Hartstikke leuk zo website en leuk om het thuisfront op de hoogte te houden. Veel plezier en ik hoor graag nog van je.