Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Hellen

Blijf op de hoogte en volg

06 Juni 2008 | Nederland, Nunspeet

Hello All!

Het is weer zover.... Hellen trekt de wereld weer in! Naar Frankrijk dit keer, samen met Arno. En we gaan kamperen.... jaja, jullie horen het goed. Kamperen, met een caravan, dat wel! Een aantal van jullie zullen nu bedenkelijk kijken en zichzelf afvragen waar ik aan begin. Laat ik het zo zeggen, ik ben wel weer eens toe aan een nieuwe ervaring. Ben dus ook heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen. We hadden even geen zin in dure reizen, urenlange vluchten en wake-up calls in the middle of the night. Puur relaxen, dat is het credo ditmaal. Dus als het mee zit, zitten wij gewoon de komende drie weken barbecue, stokbroodjes, croissantjes en heerlijke franse kaasjes te eten voor ons caravannetje in het zonnetje. Althans, dat zonnetje is momenteel in de maak. Tot op heden is het baggerweer in Frankrijk, dus ook in de Alpen, waar wij heen gaan. Maar als ik de vooruitzichten moet geloven dan is het omslagpunt nabij! Ik ga er dan ook vanuit dat, zodra wij wiel over de Franse grens hebben gezet, de zon spontaan losbarst!

Uiteraard hebben we ook wel wat uitstapjes in gedachten. Want alleen op ons luie kont zitten gaat ons toch niet lukken!

Inmiddels is de caravan helemaal ingepakt en geladen. Dat ging toch nog vrij soepel. Ik had de afgelopen paar dagen zo een giga-last van vakantie-stress, dat ik van te voren dacht dat het een veldslag zou gaan worden. Maar nee, het ging allemaal heel gemoedelijk en relaxed! :-) En dat ondanks het feit dat ik van de week nog heel hard door Arno ben uitgelachen omdat ik een wc-borstel voor onze porta pottie had gekocht... Dat snap je toch niet, is toch hartstikke handig? :-) Tja, ik heb nu eenmaal geen ervaring met kamperen in een caravan en naar mijn mening moest zo goed als de hele huisraad in de caravan... Maargoed, inmiddels ben ik er dus achter dat dat niet helemaal noodzakelijk is en zijn we nu klaar voor vertrek! :-)

Ik heb er nu toch wel heel veel zin in hoor. Het is zo een knusse caravan! :-)

Morgenochtend vroeg gaan we dus on the road en dan zien we verder wel wat ons te wachten staat!

Ik weet niet precies of ik regelmatig in de gelegenheid zal zijn om mijn verhalen hier neer te zetten. Maar ik heb de laptop bij me, en een usb-stickie, dus ik ben overal op voorbereid.

Nou, jullie horen weer van mij!

Liefs, Hellen

  • 06 Juni 2008 - 20:21

    Linda:

    Heej Helsie,

    Ik bel je zometeen nog even maar ook via deze weg wil ik jou en Arno heel veel plezier wensen en duim ik voor mooi weer :-)

    Be Safe!

    Linda

  • 07 Juni 2008 - 08:04

    Joenie:

    Nou Hellen,
    Daar ga je dan op campeervakantie...Ik wens jullie heel veel plezier toe en hopelijk breekt dat zonnetje er inderdaad doorheen....

    Greetz
    Joost

  • 07 Juni 2008 - 08:04

    Arjo En Maud:

    Ha hellen en arno,

    kei leuk man dat jullie weer en reisje gaan maken, wij moeten nog even wachten voor we vakantie hebben.
    Camperen is echt supers en dat gaat je wel bevallen als het weer maar goed is komt de rest ook wel goed. Zeg als jullie wat zon over hebben houden wij ons natuurlijk aanbevolen maar dat spreek natuurlijk voor zich.Een hele goede reis en we wachten nu al met smart naar je erste carvan ervaring.

    Geniet er maar van.
    liefs maud en arjo

  • 07 Juni 2008 - 09:05

    Eef En Leo:

    heel veel plezier en mooi
    weer.je gaat het leuk vinden kijk maar naar mij we horen wel weer
    doeiiiiiiiiiii leo en mams.

  • 07 Juni 2008 - 20:08

    Diana:

    hoi

    geniet er lekker van we kijken uit naar je berichtjes

    groetjes diana

  • 09 Juni 2008 - 11:59

    Cor:

    Het weer verbetert langzaam,
    hoe dan ook maak het gezellig en relax !!

  • 10 Juni 2008 - 12:03

    Gerda:

    Nou schat.....:-))) als je haar maar goed zit ...EN DAT ZIT 'T!!!!!!!!!! (leuk!), dus wat kan jou nou nog overkomen??? Lekker genieten en blijven verhalen en opleuken!!!!

    Dag lieve lieverd.....Gosh....we moeten elkaar echt daarna zien!!!!! (blijbaar hahahahahaha!!! lol)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 44828

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: