Over thuiskomen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Over thuiskomen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Over thuiskomen.......

Door: Webmaster

24 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!

Het zit erop, ik ben gisterochtend om half 5 weer veilig geland op Hollandse bodem. Althans, het lichaam is nu dus hier aanwezig, de "geest" is nog niet helemaal geland. Ik zal de komende dagen nog hard nodig hebben om alles even te laten bezinken! Maar wat was het geweldig allemaal en wat heb ik gigantisch genoten! Wie binnenkort foto's wil komen kijken roept maar! :-)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verhalen te lezen. Ik hou dit weblog in stand want ik heb de smaak te pakken en heel stiekum zit ik nu alweer na te denken over mijn volgende bestemming! :-)

Tot horens, mails of ziens!

Liefs, Hellen

• 24 Oktober 2005 - 08:30

Jeroen:

Helsie,

welkom terug in het Natte Nederland. Tuurlijk wil ik binnenkort de foto's zien, ik zal daarvoor wel een datum prikken met jou. Ga nu maar lekker na genieten (of moet je al meteen aan het werk?) en we spreken elkaar snel weer.

groetjes
    Jeroen

• 24 Oktober 2005 - 13:38

Linda:

Hoi Helsie,

Het was fijn om je weer te zien meid, je ziet er goed uit!!

Ikke wil foto's zien dus roep maar wanneer je een Peruaans avondje houdt!

Liefs,

Linda

• 24 Oktober 2005 - 17:21

Cor:

Blij dat je terug bent, wij spreken wat af voor begin december als Evelyne en ik in Nederland zijn.
    liefs
    papa

• 25 Oktober 2005 - 09:16

Barbara:

Welcome home wereldreizigster.

Ik heb in elk geval genoten van je verhalen en ben erg benieuwd naar de foto's. Zal Sas porren om snel eens af te spreken ;-).

Liefs, Barbara