Sneeuwpret en pasen op zijn Frans...... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van hellen - WaarBenJij.nu Sneeuwpret en pasen op zijn Frans...... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van hellen - WaarBenJij.nu

Sneeuwpret en pasen op zijn Frans......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2006 | Frankrijk, Parijs

Hallo luitjes,

Ik zit op een Frans toetsenbord dit bericht te typen en daar zitten de letters net even anders dus vergeef me voor typfouten!

Hier alles ronduit prima! Weer is heerlijk, wz hebben al gebarbequed en buiten ontbeten dus geweldig!

Als tegenhanger hebben we van de week ook herlijk in de sneeuw gespeeld! We zijn naar Puy de Sancy geweeest. Daar lag dus nog sneeuw! Als kinderen met een sleetje van de heuvels af en daarna in je t-shirt in het zonnetje drankje drinken, echt bizar, maar wel heerlijk!

Gisteren hebben we Pasen op zijn Frans gevierd, hetgeen inhoudt dat je om 1 uur aan tafel gaat en dan dooreet tot 10 uur in de avond...... een zeer aparte ervaring! :-)

Voor de rest zijn we voornamelijk lekker aan het relaxen en dat bevalt prima. Morgen gaan we naar Crest; een dorp waar ik als kind vaak naartoe op vakantie gingen. Een trip down memory lane dus.

Kortom, hier alles okay dus! Ik hoop dat met jullie ook alles okay is en jullie horen snel weer van mij. Hetzij hier of anders als ik weer thuis ben.

Dikke knuffels voor iedereen!

Hellen en Arno

  • 17 April 2006 - 17:14

    Carmen:

    Heerlijk te lezen dat het goed gaat met jullie! En dat jullie zoals gezegd, met volle teugen genieten!
    Vanaf morgen zal ik extra veel aan jullie denken
    (ivm energie! ;-)

    Dikke knufkus,
    Carmen

  • 18 April 2006 - 07:22

    Linsie:

    Hoi Helsie,

    Goed dat jullie je samen zo vermaakt hebben. Gezelschap van de spinnen ook op prijs gesteld?

    Nog veel plezier!

    Liefs,

    Linda

  • 18 April 2006 - 09:26

    Maud:

    ha luitjes, ook hier even een limburgs berichtje. Pasen was hier ook wel leuk, lang geleden dat we thuis met zijn 4ren aan tafel zaten. Maar arjo is helemaal ingeburgerd in limburg dus dat zit wel snor. Maar er moest ook gewerkt worden, en hellen je zegt dan wel dat je zolang aan tafel hebt gezeten met pasen. Ik heb alle 3 de dagen uitgegeten met de mannen ook bizar als je weet dat ze dat normaal maar afentoedoen. Wel lekker moet ik zeggen. Hey de groeten en tot snel. Mij lijkt texel ook wel leuk voor t peru weekend.
    horen t wel liefs maud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 44806

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: