Het is weer zover.... Vive La France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Het is weer zover.... Vive La France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Het is weer zover.... Vive La France!

Door: Webmaster

12 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is weer zover, we gaan weer op pad! Zoals jullie wel weten heb ik een wat vervelende start van dit jaar gehad maar ik ben inmiddels weer helemaal in mijn hum! Eindelijk heb ik het nutteloze en oeverloze geneuzel en de stress gedag gezegd en ik ben ontzettend happy met mijn net verworven "vrijheid"! Het leven is ervoor om geleefd te worden, niet om je ongelukkig te voelen in wat voor situatie dan ook. Aangezien ik dus met volle teugen van het leven wil genieten beginnen we nu met een tripje naar paps in Frankrijk! Om die in mei te laten volgen door 2 weken Schotland en in september door 3 weken Canada! Ach ja, ik heb geen pest aan mijn leven.... ;-)

Morgenochtend om 5 uur vertrekken Arno en ik en we zullen zo rond een uur of 4 's-middags aankomen bij paps! Ik zal proberen de komende week berichtje te plaatsen als er spectaculaire dingen gebeuren, alhoewel er voornamelijk "relaxen" op het programma staat. Maar er zijn best mooie plekjes in de omgeving dus we gaan wel beetje sight-seeing doen.

Ik heb twee fotootjes geplaatst om beetje indruk te geven waar we naartoe gaan.

Jongens (en meisjes natuurlijk ook), jullie horen weer van mij!

Liefs en dikke knuffel voor iedereen,

Hellen

mams en leo

• 12 April 2006 - 17:07

Carmen:

Hey meis (& No!)
    Heel veel plezier in het Franse land! Het is jullie allemaal van harte gegund. Ik zal proberen af en toe een berichtje te sturen vanaf mijn (vakantie)adresje! (haha)
    Dikke kus, Car

• 12 April 2006 - 19:57

Gerdadjun:

Lieve Hellen en Arno,

That the spirit. Go for it girl (and boy). Zo mag ik het horen. Have lots of fun en ik zal jullie verhalen volgen, zoals altijd! Heel veel plezier, dikke kus en knuffel.

Liefs Gerdadjun

• 13 April 2006 - 16:38

Barbara:

We moeten echt nooooodig bijkleppen hoor. Lekker zeg, allemaal leuke vooruitzichten, ben weer benieuwd naar je belevenissen ;-).

• 14 April 2006 - 08:59

Linnemannetje:

Hoi Helsie,

Veel plezier bij paps! Ik hoop dat jullie een beetje knap weer hebben!
    Doe de groeten aan Jan en Tine :-)

Knuffels,
    Linda