Het is weer zover.... Vive La France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu Het is weer zover.... Vive La France! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hellen - WaarBenJij.nu

Het is weer zover.... Vive La France!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is weer zover, we gaan weer op pad! Zoals jullie wel weten heb ik een wat vervelende start van dit jaar gehad maar ik ben inmiddels weer helemaal in mijn hum! Eindelijk heb ik het nutteloze en oeverloze geneuzel en de stress gedag gezegd en ik ben ontzettend happy met mijn net verworven "vrijheid"! Het leven is ervoor om geleefd te worden, niet om je ongelukkig te voelen in wat voor situatie dan ook. Aangezien ik dus met volle teugen van het leven wil genieten beginnen we nu met een tripje naar paps in Frankrijk! Om die in mei te laten volgen door 2 weken Schotland en in september door 3 weken Canada! Ach ja, ik heb geen pest aan mijn leven.... ;-)

Morgenochtend om 5 uur vertrekken Arno en ik en we zullen zo rond een uur of 4 's-middags aankomen bij paps! Ik zal proberen de komende week berichtje te plaatsen als er spectaculaire dingen gebeuren, alhoewel er voornamelijk "relaxen" op het programma staat. Maar er zijn best mooie plekjes in de omgeving dus we gaan wel beetje sight-seeing doen.

Ik heb twee fotootjes geplaatst om beetje indruk te geven waar we naartoe gaan.

Jongens (en meisjes natuurlijk ook), jullie horen weer van mij!

Liefs en dikke knuffel voor iedereen,

Hellen

  • 12 April 2006 - 16:31

    Moeders:

    veel plezier bij paps
    doe hem de groeten
    en rij voorzichtig morgen
    doeiiiiiiiiiiiiiii
    mams en leo

  • 12 April 2006 - 17:07

    Carmen:

    Hey meis (& No!)
    Heel veel plezier in het Franse land! Het is jullie allemaal van harte gegund. Ik zal proberen af en toe een berichtje te sturen vanaf mijn (vakantie)adresje! (haha)
    Dikke kus, Car

  • 12 April 2006 - 19:57

    Gerdadjun:

    Lieve Hellen en Arno,

    That the spirit. Go for it girl (and boy). Zo mag ik het horen. Have lots of fun en ik zal jullie verhalen volgen, zoals altijd! Heel veel plezier, dikke kus en knuffel.

    Liefs Gerdadjun

  • 13 April 2006 - 16:38

    Barbara:

    We moeten echt nooooodig bijkleppen hoor. Lekker zeg, allemaal leuke vooruitzichten, ben weer benieuwd naar je belevenissen ;-).

  • 14 April 2006 - 08:59

    Linnemannetje:

    Hoi Helsie,

    Veel plezier bij paps! Ik hoop dat jullie een beetje knap weer hebben!
    Doe de groeten aan Jan en Tine :-)

    Knuffels,
    Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 44715

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 20 September 2014

Wild Zuid-Afrika

12 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Eindelijk naar Thailand, het Land van de Glimlach!

26 September 2010 - 03 Oktober 2010

Turkije

05 Juni 2010 - 09 Juni 2010

Rome, La Dolce Vita!

07 Juni 2008 - 30 Juni 2008

Frankrijk (kamperen)

16 Oktober 2007 - 01 November 2007

Egypte

14 September 2006 - 06 Oktober 2006

Canada

24 Mei 2006 - 04 Juni 2006

Schotland

13 April 2006 - 21 April 2006

Frankrijk (short break)

01 Oktober 2005 - 23 Oktober 2005

Peru

Landen bezocht: