Over de rit terug naar Johannesburg... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van hellen - WaarBenJij.nu Over de rit terug naar Johannesburg... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van hellen - WaarBenJij.nu

Over de rit terug naar Johannesburg...

18 September 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal!

Hier mijn laatste verslag vanuit Zuid Afrika! Na 2 zeer vermoeiende weken zijn we weer terug waar we zijn gestart, in Johannesburg!

Vandaag niet veel spannends meegemaakt, gewoon de busrit. En net dus aangekomen in weer een mooi resort. En zowaar... Vandaag voor het eerst in 2 weken een ietwat bewolkte dag! Toch is het vandaag nog 29 graden. Vanavond hebben we het afscheidsmaal met de hele groep. Morgen alvast de koffer en handbagage goed inpakken want morgen wordt weer een rare en lange dag. Morgenochtend gaan we nog naar Soweto en morgenmiddag hebben we nog tijd om te shoppen. Maar daarna worden we naar het vliegveld gebracht alwaar ons vliegtuig als het goed is rond 19.15 uur zal vertrekken.

En tja, dan zit het er alweer op!

Als ik thuis ben zal ik nog terugkomen op het bezoek aan Soweto. Ook zal ik dan wat foto's plaatsen. Zal nog een flinke kluif worden het uitzoeken van de foto's want ik ben al met het tweede geheugenkaartje bezig! :-)

Tot over een paar dagen, dan weer vanuit Nederland!

Hellen en Jeroen